{ travel diary } Espana, Sevilla - part 1

[RO] Buenas tardes :)! Iata-ne intorsi acasa din  vacanta noastra in Andalucia, Spania! Am cutreierat in lung si-n lat atat partea continentala cat si cea insulara a Spaniei,dar nu ne mai saturam de acest taram :)!
Data aceasta am hotarat sa vizitam Sudul Spaniei. Am inceput aventura in magnifica capitala a Andaluciei, Sevilla. Un oras care te seduce indata cu caldura sa, cu stradutele fascinante pline de baruri si resaturante unde mananci cele mai gustoase si apetisante tapas, cu maiestoasele monumente, cu feerica Plaza de Espana, cu profumul portocalelor...
Sevilla este caliente! E imposibil sa nu te indragostesti de ea!
Atunci cand esti aici, ai impresia ca te gasesti nu doar in Spania ci si in Maroc, Italia, Argentina.... Este un oras cu mai multe feÈ›e, in care gasesti un mist de architectura romana, islamica, baroca, gotica... Cred ca anume datortita acestui ''amestec'', Sevilla ramane o perla rara, un oras unic!
Am sa incerc sa va povestesc in prima postare dedicata Sevilliei: unde sa dormiti,ce sa mancati,cum sa va miscati prin oras, ce sa vedeti.
Pentru prima data de cand calatorim, am riscat sa ramanem acasa. Daca ajungeam cu 20 minute mai tarziu, cu siguranta pierdeam avionul :-D. Ne-am cumparat masina noua,asa ca nu eram obisnuiti cu navigatorul nou, Am programat strada,adresa dar la un moment dat am inteles ca e ceva gresit. Doooamne, ce frica mi-a venit. Sincer credeam ca nu mai ajungem :)). Pana la urma am ajuns si totul a decurs bine.
Ajunsi la aeroport in Sevilla, am luat autobuzul EA (biletul costa 4 euro). In 20 minute eram in centrul orasului.
Stiti deja ca noi ne organizam singuri vacantele,de aceea si hotelul l-am ales noi. De data aceasta am hotarat sa stam intr-un apartament. Si ce apartament!!!! Superb, cu 2 etaje, un balcon si o terasa enorma cu vedere spre magnifica Catedrala. Unicul lucru negativ e ca vecinii erau cam galagiosi si se simtea totul. Dar va asigur ca uiti de tot si nu auzi nimic cand vezi privelistea de pe terasa. Apartamentul se numeste Apartamentos Alemanes Gradas Luxury .

Am lasat valizele si am mers sa mancam ceva. Aici flamanzi nu ramaneti (eu m-am intors cu 3 kg in plus :-D ). Pranzati, cenati cu tapas si sangria! Sunt delicioase! Eu va sfatuiesc sa incercati croquetas de jamon, felii de paine cu sos de rosii si jamon si tot ce va trezeste curiozitate ;)! Nu uitati de cerveceria 100 Montaditos. Aici gasiti un fel de sandwich-uri, baguette mici umplute cu ceea ce doriti (puteti alege din 100 de umpluturi) la doar 1 euro/baguette.

Noi, prima zi am vizitat Plaza de Espana. Mi-a taiat rasuflarea frumusetea acestei Pieti! Nu am vazut nici una mai frumoasa ca aceasta! Ne-am plimbat prin parcul Maria Luisa. Are o multime de copaci cu trunchiuri enorme (uitati-va in poza de mai jos in care se vad ramurile copacului,par niste monstri inspaimantatori). Prima zi, am cutreierat orasul pe jos. A doua zi insa am folosit bicicleta. Dar ce am vizitat si cum ne-am petrecut ultimele zile in Sevilla, va povestesc in postarea urmatoare.